fredag, juni 15, 2007

Pesto is the shit. Nu längtar jag efter Dustin Hoffman!
Well, anyway. Vad har hänt i veckan?
Jag var till "Zorbas by the way" med jobbet. Så mysigt va det! *mäter med armarna* Och Jenny, Philiph & Myself har både grillat flintastek och plockat upp liftare! Tysk va han. Och übergullig. Vi tog med barnen på jobbet ner till Uppsluppenhetens dag i torsdags. Stackarna. [Jag hatar Madde - btw.] Och idag ska Jonas & Myself äääntligen få titta på rainman! Tjuhu!

...& imorron ska jag Grottbjörna by myself på min läckra balknog. Kanske med nån form av pasta. Eller justde...Carro ville att jag skulle hälsa på...och Fanny ska uppträda på Häverödagarna...där sprack det...men men, there's always sunday?

Varför är det godare att dricka med två sugrör än med ett?

Inga kommentarer: