måndag, augusti 06, 2007

Familjeidyll

I fredags handlade vi dyr middag bland Stockholmare. Lask med vitlök. Jag lagade mat och Jonas lyssnade på webradio. "Det var jag och sniiigel, Hugo kunde inte följa me..." Sen åkte jag till Arlanda och hämtade folk till mammas 6oårs-partaj. Tjohej! Tjoho!

Lördag morgon hade Jonas grisont i magen. Han låg som en fällkniv och gnydde. Det släppte strax innan tolv och vi åt lite frukost. Han duschade och satte på sig finaste, brunaste pikétröjan. [Nuss nuss] Han hanterade min familj otroligt bra. Trots att det va alla på en gång. I'm impressed...vi lekte lyckliga familjen och smet ut med John. Jonas, John och Ingla gick till ICA och handlade, och sen på finpromenad. Och så hann vi köra lite barnvagnsenduro. Jonas mös. Sen fick John gunga och så åkte han russkana i knät på Nonash. Nonash är världens bästa morbror. Sen grillade vi, drack kaffe i Hälledal [Utan Melvin & Ebba] och sen åkte vi hem och tittade på andra Ebba fast med Didrik. I löv! Ett äpple är inte långt!
.
.
Idag ska jag och Philiph åka till Argbåga. Och jag kommer köra vilse. även om det är omöjligt. JAG kan! Jag lovar...Nu ska jag dussa och packa klart. Tjohej tjoho!

Inga kommentarer: