lördag, november 03, 2007

Bloggfrenesi

Ångesten efter senaste inlägget har subsiderat. Det tog ett par dagar för det värsta att lugna ner sig. Men nu mår jag relativt bra igen.
.
.
Imorse när jag gick upp för att "kasta vatten" [oerhört underligt uttryck] så kisade jag ut mot vardagsrumsförnstret och tänkte "Fan va ljust det va..." sen slog det mig och jag gick in efter glajjerna. Det hade kommit snö. [Heeej mitt vinterlaaand!] Men nu leker naturen vår där ute för det drippelidroppar och töar as we speak. Jonas skulle sno ett par kängor till mig. Med stålhätta. Yeah baby yeah!
.
.
Igår tipsade Carro mig om Magnus Ugglas blogg. Så nu har jag suttit och lusläst den. Hamnade även på Katrin & Alex Schulmans och Petters bloggar. Men Magnus var nog bäst. Jag var hos Carro och hade myskväll med Idol igårkväll. Det var trevligt. Vi borde göra sånt oftare. En gång per skiftgång iaf. Noah hann hänga med oss en liten stund också innan han gick och sov. Han är så himla stor nu. Han kan bygga eget pussel och vet precis var näsan sitter. Sötnöt.

Inga kommentarer: