onsdag, mars 05, 2008

Surpuppa

Fyfan va sur jag är på min så kallade karl. Han trasslar med mig nu. Det gillar vi inte. Här sitter jag helt ovetandes och han är nån helt annanstans. Och tror att allt är bra. Vi är så olika på vissa sätt. Det är frustrerande.
.
.
.
Sovmorgonen varade inte så länge imorse. Sov lite halvdant och så ringde telefonen halv tio. Så ut sov jag inte. Sen har jag städat och spelat på mitt Rayman. Sen testade jag om GTA - Vice city funkade - men det gjorde det ju inte. Det rullar på ett tag men sen när Ken ska springa in på sitt kontor så fryser bilden. Så jag försökte komma åt allt damm som var innuti konsollen, blåste och dammsög. Men det funkade inte ändå. Förmodligen är det skivan som är repig. Men jag la ett bud på ett nytt på tradera. 26 spänn, men det lär ju inte hålla sig under hundrafemtio spänn. *sad sad* Jag är riktigt in the modd för att skjuta huvet av folk och krascha bilar. Då är GTA bäst. Precious...

Inga kommentarer: