onsdag, april 09, 2008

Glory glory halelulja

Jag fick en sån enorm pyssel-kick idag. Jag kunde inte bli kvitt den mitt i allt plugg. Jag började fnula på Noahs födelsedagspresent och hur den ska utformas. Jag tryckte undan mitt behov och satte igång med min SOU-uppgift. Jag utagerade behovet på burkarna i mitt skafferi sen. Men det är inte borta. Tänk! Jag skulle kunna skaffa barn bara för att få scrapbooka om ungen! Pillra och pyssla. Jag ska nog ta mig ner till bokhandeln och köpa lite pennor imorgon. Trots pengabristen...
.
.
Inspiration till burktexten: Peter Dalle & Johan Ulvesson. "Det lilla liiiset! Vaaad ska vi göööla mä liiiset?" Japansketchen är obetalbar. "Jag tal självmold! Aaahhh!" Tänk om alla arbetslösa skådisar skulle hålla på så. Då skulle Sverige vara ett mycket bättre land.

Inga kommentarer: