onsdag, april 23, 2008

Terroristdåd

Jag är så fruktansvärt trött på livet. Livet, livet - det lilla liiivet! Imorgon ska jag till en kurator - Anna - som jag ska spilla mina guts framför. Lär bli en slemmig röra. Speciellt nu...känner bara för att storgråta. Kom hem från en inlämning av dator nyss. Jag lånade Philiphs gamla bärbara så att jag kunde sitta ute i det fina vädret och skriva på min minirapport om grupprocesser. Skrev i två dagar, fyra sidor och igår plötsligt dog den i mina armar. Blip och så blev det svart. Paniken infann sig. Idag frågade jag datanissarna vad som var fel och det var hårddisken som hastigt och (o-) lustigt beslöt sig för att gå i pension. Tack televerket. Så nu har jag lite dubbeljobb framför mig. Och jag som nästan var klar...och nu har mamma blivit pådyvlad en mobiltelefon. En rosa.
Fyfan för genussystemet och fyfan för tekniken. Döden - ta mig, snälla!!!

Inga kommentarer: