söndag, maj 25, 2008

Charlotte Perelli

Hon hyllas för sitt framträdande och hon tycker själv inte att hon hade kunnat gjort det bättre. Det tycker jag. Såklart. Det måste vara någon slags självbevarelsedrift som får Charlotte att uttrycka sådant. Framförandet var ju otroligt dåligt. Hon såg ut som en skyltdocka som vickade runt på scenen lite hit och lite dit. Dessutom lät det surt emellanåt och det hade nog varit bra om hon hade andats lite emellanåt. Jag och Jonas hejjade i alla fall på piraterna och jag hejjade i min ensamhet på Danmark och Norge.

Vem skulle vi ha skickat istället? Kameraknullande Martin, techodvärgen Bard och deras vamyprkompis kanske? Amy Diamond? Till och med Sanna. Men allra lyckligast hade jag nog blivit om Christer hade fått resa till Serbien. Lilla Lotta och hennes låt som paket räcker inte. Det är en beige låda som inte innehåller något. (Eko?)

Men nu kommer vi till det viktiga. Rune Holta vann GP't igår, Fredrik Lindgren kom trea och Nicki Pedersen kom bara trea. Jag är en sådan person som hellre gläds åt att Nicki bara kom trea (och han bidde skitsur!) än att Fredrik kom tvåa.

Inga kommentarer: