söndag, juli 27, 2008

1oo:e inlägget!

Fyrverkerier och grejer - tjoho ....

Helgens väder har varit på topp. Sol hela tiden och knappt moln alls. Då solar man. Mamma och jag spenderade både igår och idag hos Helene med sol, bad och grill. Jag är jättebränd nu, inte på benen dock. *muttra*

Igår när jag kom hem så small det plötsligt till när jag satt vid datorn och allt slocknade. (Inte bärbara datorn eftersom den gick på batterutt - men väl internet) Jag trodde det hade gått en propp men det visade sig att det var hela huset. Jag ringde Åke Fröjd i panik. Han var så glad så. Det var ingen fara, det ordnade sig nog sluddrade en överförfriskad kalasfull Åke Fröjd. "...och om det inte löser sig så fårdu komma hit till mig och sitta i mitt knä och titta på TV..." jag tackade och la på.

Nu ska jag fika!

Inga kommentarer: