torsdag, augusti 14, 2008

Roomservice

Jonas och jag sitter på Scandic hotel i Kungens Kurva. Jag sitter och Jonas ligger. Igår bestämde vi oss för att boka ett rum. Vi skulle ju ändå in till mag-doktorn i Huddinge. [Jävla sjukhus att va svårt att hitta!] Det är jättefint rum och BADKAR. Dock har Jonas åkt på en palldunk-må-illa-släng så han bara ligger och vilar. Jag försöker hålla mig sysselsatt med min nya SYSTEMKAMERA. Jag köpte en i panik innan Gotland eftersomjag upptäckte att min va kass när jag lekte med Fannys i Arboga. Jävla unge att vara envis fresten. Hon VILL inte lägga in korten i datorn och skicka dom till mig. Hon "orkar" inte. Men nu har jag hittat ett sätt där hon slipper anstränga sig. Nu ska jag försöka lura med Jonas ner i lobbyn så vi kan köpa nått att äta på. Om han vägrar ska jag BADA! Med mitt nya doftljus jag köpte på IKEA. Jonas körde automatiskt till IKEA, parkerade bilen och stände av när vi kom dit. Jag hade inte ens pratat om att vi skulle dit. Jag köpte i alla fall ett doftljus så vi kan leka "Simon & Thomas" -dom har alltid doftljus när dom sover borta. [Men tji fick jag för här finns inga tändstickor!] Tjofräs - nu ska jag engagera mig i min karl!

Bjarne ringde föresten för en stund sen och sa att dagens Gotlandsbåt ställts in. Får se om vi kommer över imorron då, jag måste iaf till pappoteket och köpa antispin-piller.

Inga kommentarer: