söndag, september 07, 2008

Maratonfika

Idag for jag och Philiph till ICA i Älmsta. Jag avslöjade mina scrapbooking-cravings som fördärvat mitt sinne och mine ekonomi. "Ahahaha...vadå? Bookscrapping?!" Vi hade så kul i affären, mycket skratt och inhandlande av lite förnödenheter. Efter det hade jag en plan. Att helt sokyldigt åke ner och fika hos Helene och råka ha ett ubsminne i fickan. Ifall att Fanny skulle tänka sig att lägga in Arboga-bilderna på det. [Jag lyckades!] Vi drack kaffe, pratade bookscrapping, "Mamma mia" och massa annat. Jesper hade lånat en tatueringsmaskin och satt i poolhuset och tatuerade apelsiner. Fanny byggde ett 20 meter långt godishalsband. Helene, Emily, Philiph och jag planerade en Stockholmsresa till Panduro. Mest Emily och jag dock...vi lyckades snylta till oss varsin pizza och sen åkte vi en tur med Emily. En lång och bra dag.

Imorgon ska jag gå upp klockan åtta, äta havregrynsgröt, bädda sängen och läsa tills Carro ringer. Sen ska vi promenera och jag ska äta grillad kyckling och halloumi och läsa lite till. Förmodligen ringer jag ett ångestsamtal till Towe med. Nu måste jag sova.

DYNGSRYTMEN MÅSTE TILLBAKA I NORMALTILLSTÅNDET!

Inga kommentarer: