måndag, september 01, 2008

Sjuk i huvudet...

Sjuk i huvudet. Mentalt rubbad. Ingen som helst karaktär eller självbevarelseförmåga. Sån är jag. Jag insåg precis det. Om jag någonsin blir heroinist så kommer min langare vara den lyckligaste langaren i världen. Just nu håller jag inte på med heroin. Jag kör med tyngre grejer. Min langare heter Panduro hobby och just nu är det jag som håller igång deras buisness. Känns det som. Idag fick jag ytterligare ett paket. Ljuvliga ljuvliga papper, mer stämplar, gnuggisar och min efterlängtade skalpell! Det måste vara mitt femte paket? Vem håller räkningen egentligen...nu ska jag krypa ihop vid vardagsrumsbordet and scrap my little heart out! Skabara beställa en grej till...bara en...till ett kort på Melvin. Och kanske lite brads...och nåt band.

[Jag har i alla fall lovat mig själv att inte börja embossa förrän i november...det lär bli dyrt. För att inte tala om alla dies till min utlovade cuttlebug! Jag sjunker...]

GUD HJÄLPE MIG!
HELGE!

Inga kommentarer: