fredag, september 12, 2008

Watch out!

Philiph har numera körkort! Vi har redan åkt Gribbyvägen [bilen havererade bara några gånger...], till Herräng och hela tiden sjungandes till de första fem låtarna på "Mamma mia"-soundtracket! HERE WE GO AGAIN!


Idag har jag shoppat loss på IKEA. Jag ska bygga mig en magnifik bookscrappinghörna. Skrivbordet heter Jonas, med en utdragsbräda på sidan och en liten Jonas-hurts till det, expedit rut-hylla och en massa småplock. Det var meningen att skrivbordet skulle vara vitt men det var ju naturligtvis slut. Så jag tog ett i ek. Som jag nog egentligen ville ha, men det kommer skära sig med den annars så svart-vita inredningen. ;) Jag tog i alla fall "before"-kort i eftermiddags och imorgon eftermiddag hoppas jag att det blir ett "efter"-kort. Nu ska jag slappna av lite!


P.S. Jag fick min cuttlebug idag! Avin kom igår men när jag skulle hämta den fanns paketet inte där...sa dom! Så testade jag idag igen med samma resultat fast annat ICA-biträde (min pysslingsyssling eller nåt), paketet låg i Sthlm sa hon. Så vi åkte hem i vredesmod. Vi hann hem och satte på tevatten så ringde hon och sa att det låg där men inte var registrerat hos dom. "TACK GODE GUD!" tänkte jag och skickade ner Jonas för att hämta det. Så nu står den på min nya Jonas-hurts och glänser...I love! D.S.


Philiphs pärla...

Inga kommentarer: