söndag, oktober 19, 2008

Döden döden

Jag kom just hem från en utekväll i Hallstavik. Dagen började med fik hos Carro. Allvarliga prat om operationer varvades med jakt efter påhittad mus, som leddes av hennes äldsta son. Sen städade jag minimalt när jag kom hem och tittade på "Trainspotting". Philiph och jag bestämde oss för att ha vinkväll och rätt som det var ville Jenny komma hit så vi satt här en stund och babblade om heroinister, koreaner och heterosexualitet. Efter det ville Jenny ha med oss ut på Aroma. Hallstaviks enda uteställe. Jag beställde vatten men fick inget och när vi gick ut och rökte blev Philiph raggad på av en superhetero Alex. Vi hängde där runt 45 minuter och konstaterade att det inte var värt 40 kronor. Aldrig mer säger jag. Jo en kanske, efter operationen.

Men vi hade en trevlig kväll tillsammans i allafall. Dagen hade ju varit perfekt om det inte vore för Nicky Pederssen. You know.

Inga kommentarer: