onsdag, november 26, 2008

Nej se det snöar....

Det va väl roligt, hu *freaking* rra!

Detta innebär förstås att vi missar ännu ett seminarium på grund av Gud och hans väder. Men det får dom tåla, det drabbar ju bara oss själva i slutändan. Pappa ringde och tyckte inte att vi skulle åka och eftersom han har en del erfarenhet av snö och röjningnen av den så bestämde jag mig för att inte åka. Han berättade också att jag kommer ha en ny bil vid klockan fyra idag. En vecka precis tog det. Jag bad Jonas ringa mig när han slutar ikväll...för man vet aldrig vad för en bil som kan stå och vänta på honom utanför grindarna. Han kissade nästan på sig av förväntan.

Nu ska jag börja födelsedagsstäda.

1 kommentar:

Anonym sa...

å va jag älskar när du bloggar så ofta!!!! ta en sväng runt emmastritan oxå om du vill så jag får se ditt vrålåk!!!