tisdag, november 18, 2008

Sen kväll med film

Idag kom det snö! Men så fort den landade på marken så blev den slask. Jag körde både till och från skolan och Norrtälje i snöslask. Som underhållning på vägen hem från Norrtälje lyssnade jag på gammal musik från 2005/2006 och nostalgin flödade. När jag kom hem stod Jonas och stekte pannkakor...jag har käkat pannkaka tre gånger sen igår. Men imorgon är sista dagen i svält! Dock blev det lite pengakris när pappa ringde och jag eventuellt ska säga adjö till min LUT...Philiph och jag måste ju få ta farväl ordentligt! "Vi åker till Gävle!" säger han glatt. Men det blev för dyrt. Jag kommer sakna min lilla LUT...doften som sprids när fläkten går varm och kylan biter i lacken. Mmm...dessa minnen. Jag har ju bara haft henne i tre år.
.
.
Nu ska jag koka ägg och titta på "51:st dates". Den är så fin!

Inga kommentarer: