tisdag, november 25, 2008

Nu så kommer sooolen, nu är sooolen hääär! Så glad jag blev. Tills jag såg att temperaturen stigit till fyra grader och det droppar från balkongen och min gran. Enligt SMHI ska det bli plus sex grader och sol på min födelsedag. Vad var då vitsen med dessa fyra dagar, Gud?!
.
.
Jag har hamnat i en ekonomisk kris känner jag. Jag måste sluta förhandla mig på diverse internetbutiker! Men jag skulle så gärna vilja ha ett par tombows till! *abstinensbesvär* Men nu är det slut med det till mitten av januari. Jag väljer att lägga mina slantar på jul istället. Tur att jag har min Jonas att vara ekonomiskt beroende av! ^^, Nu ska jag nog koka på lite pasta med krossad tomat och sen ska jag fara och inhandla pepparkaksdeg. Philiph och jag ska baka och dricka glögg tänkte vi och nu hade Knonsum extrapris på deg. "Handla varor för 150 kronor och du får köpa pepparkaksdeg för en krona!" det nappar vi på.
.
.
Jag stressade ihop ett kort till Elias i söndags. I efterhand såg jag att själva scallopcirkeln hamnade på tok för högt upp. Men lim torkar. ^^,


Inga kommentarer: