söndag, november 16, 2008

Ve mig!

Den här helgen har jag verkligen slösat bort på bästa sätt. Jag känner verkligen att jag inte vill vara singel igen. Hur klarade jag av det? Det gick ett par timmar på lördagsmorgonen sen började jag längta efter Jonas och tycket inte jag orkade något. Så jag gjorde inte något. Idag har allt tagit väääldigt lång tid. Jag låg i sängen i mer än en timme innan jag klev upp, sen tog det två till innan jag tänkte duscha, då ringde det och ytterligare en timme gick. När duschandet var klart ringde Towe och vi fick panik över lite frågor som ska ankyta till barns föreställningsvärld. Så tänkte jag åka oc hämta paket med böcker och handla nåt. För jag har inte ätit frukost än. Jag slafsade i mig två små burkar tonfisk vid ett-tiden. Undra varför jag har ont i huvet? Jag måste åka nu. Tjofräs.




Den här borde jag göra klart, jag tänkte skicka in den till en tävling men inspirationen brast så jag missade sista datumet. Den kanske blir fin ändå.

Inga kommentarer: