tisdag, december 09, 2008

Knäck

...t

Ush vilken hemsk start på december! (utom "nästan-VG't" på tentan, det lyser upp mitt mörker) Från och med fredag ska det bli andra bullar! Lussebullar! *Gud så vitsigt* På fredag ska jag ha lämnat in det sista individuella jobbet för terminen och då kan jag börja "glida med" fram till slutet. På fredag ska jag städa bort all skit som inte behöver ligga framme så det blir lite julmysigt. På lördag ska jag baka lussebullar på förmiddan och tänkte åka upp med några till pappa & Anne. Jonas slutar vid två då ska jag tvinga honom åka och hugga/såga gran med mig och på kvällen ska jag tvinga honom att ta en promenad ner till julmarknaden och titta på Lucia med mig. (Jonas gör ingenting frivilligt) På söndag överväger jag julpyssel och godismeck med Emily, Helene föreslog att vi skulle göra pepparkakshus. Men det vet jag inte om mina nerver klarar av. ^^, Hon skulle i alla fall bidra med lite stålars så det slipper drabba min obefintliga ekonomi så pass.

Nu ska jag dricka te och invänta att klockan ska slå nio.

Inga kommentarer: