torsdag, december 04, 2008

Varning för ishalka

På aftonbladet står det att alla blöta vägar frusit på under natten och dom varnar för ishalka. Uppsalavägen var näst intill översvämmad på sina ställen. Tur att jag har fyrhjulsdrift!

Igår bokade jag biostolar till mig och Philiph. På lördag ska vi ta oss in till kungliga hufvudstaden, till Drottningholm och våldgästa knugen lite...det är tydligen julmarknad också. Vilket sammanträffande! Sen ska vi åka in till hötorget, käka, gå i affärer och sen sätta oss i varsin lyxutrustad stol (extra benutrymme 'a 20 kr extra) och titta på när Rolf Skoglund och Claire Wikholm återigen skall ge sig ut på vägarna. Det ska bli rätt mys...och Philiph tar med sig rätt humör! =P

Ikväll ska jag titta på nytt golv, skåpstommar och har jag riktig tur så kanske jag får se en eller annan kökslucka? =O Happy day!

Inga kommentarer: