lördag, januari 10, 2009

Fine dining

Jag har hittat knepet till ett lyckligt liv! Kaffe. Svart kaffe.

Dagen har varit ganska trög. Jag tankade bilen sen åkte jag till Carro och vi försökte peppa varandra. Det gick sådär. Efter det åkte jag runt ett varv till Skebo och sen en sväng till Herräng. Bara för att bearbeta trögheten en skvätt. När jag kom hem blev det kaffe och det hjälpte!

"Stjärnorna på slottet" tog slut för en stund sen. Det var Jonas Gardells dag och han idkade allsång och fine dining. Pilgrimsmusslor. Jag ska äta pilgrimsmusslor i påsk. Kanske. Fine dining tycket jag lät så fint. Jag ska nog börja med det. I påsk.

Jag har börjat plocka ner min gran nu. Åh, vad jag kommer sörja min gran! Jag kommer aldrig få en så fin igen. Men jag ska försöka. Jag kommer inte sakna spindlarna dock.


Inga kommentarer: