fredag, januari 23, 2009

Fredagsmys

Jag sitter här och har helg, jag. Och lyssnar på Ace of base. Jag letar febrilt efter "ut-och-gå"-låtar och tänkte att Ace of base är det ju lite stuns i. Jag får massa flashbacks från 90-talet! Mest My little pony och Barbie faktiskt. Jag minns precis hur det doftade ur Malins My little pony-låda. Det va tider det! Nu är man tvungen att städa sin egen toalett. *pust*

Jag har en skrivuppgift tills på måndag. Vi ska leka responsgrupper och jag, Towe och en till ska alltså skriva en kort text om något från vår barndom/uppväxt som och sen ska vi turas om att kasta kritik på varandra. Vi fick lägga fram tre alternativ var och sen skulle dom andra två välja ut det de ville läsa mer om. Jag fick i uppgift att skriva om Philiphs och min twistade relation i högstadiet och hur vi kommit dit vi är idag. Han kommer bli överlycklig när han får veta det. Just nu är han lyckligt ovetandes i Thailand.

Inga kommentarer: