måndag, januari 05, 2009

Money, money, money...

Jag blir så trött! Här står jag nu...utan pengar. 14 kr i och för sig. Och en hundralapp jag fick av mamma. Sån tur jag hade, jag träffade mamma med rullstol på affären och när jag skulle betala min ramlösa, te och bappelsin så gick inte köpet igenom och jag fick springa ut och testa på bankomaten. Det gick inte där heller men då kom mamma och sa att jag fick 200 av henne. Sån tur. I och för sig hade jag övelevt utan en ramlösa, te och en bappelsin, men men. När jag kom in ljög jag hon som stod i kassan rakt upp i ansiktet. "Funkade det där ute?" sa hon, "Jaaaaadåå!" ljög jag glatt. Ush nu måste jag be Jonas om pengar. Jag tycker inte om att be om pengar. Men jag har ju mycket kvar att göra den här månaden.

Nu ska jag smutta mineralvatten!

Inga kommentarer: