torsdag, februari 12, 2009

Facebook

Jag sitter och läser om modersmål och andraspråksundervisning. Jippi ki-yay mother fukker. Jag är rätt trött men tänkte traggla mig igenom detta ändå. För jag är bäst. Dagen spenderades på samma sätt som igår och vi betade av två arbeten så det känns bra...bara två kvar och en tenta! ^^, Jag har fått VFU-placering också. Jag sökte till samma klass som förra året, jag trivdes med allt där och kände att det kunde vara skönt att slippa få börja om med nåt helt nytt. Men det bidde inte så. Nu hamnade jag i en åk 3 istället och mina knän darrar inför den matematiklektion herr Prytz ska bedöma mig på. Men istället kan jag vara grymt kreativ med svenskalektionen och så är det faktiskt kul med äldre. Jag ska göra det här så jävla bra så att herr Prytz don't know what hit him!

Jag fikade på vatten hos min vän Caroline ikväll. Vi surfade på facebook och jag hittade massa misstänkt folk som gav mig nostalgikänslor...åh, i min ungdoms glada dagar! Det är sjukt, jag är inte ens 25 och jag känner mig som ett muséumföremål. [som Philiph skulle sagt]

Inga kommentarer: