måndag, februari 23, 2009

Recap

Helgen spenderade jag ju i Arboga. Det första den lilla gjorde var att kräkas lite på mig. Så mysigt! Han tar sig fram i riktig ilfart nu. När man har sånna bebisar behöver man knappt dammsuga alls, bara byta kläder på dom lite då och då. Vi blåste lite blåsbubblor, åt russin och degade med lera. På kvällen tittade vi på melodifestivalen, dansade och hejjade på EMD. [Och jag gnisslade tänder över Petra Mede0] John och jaghar åkt lite raggarrundor också, han är riktigt kär i min bil. Han grät när han var tvungen att kliva ur efter sista rundan och jag var tvungen att åka hem. Jag ska försöka ta mig dit i slutet på mars också.

Innan jag åkte hem ringde Jonas och sa att han hade varit och tittat på ett hus till oss. Ett litet gult tegelhus. När jag kom hem fikade vi och han ritade upp hur det såg ut inomhus och han får väl ta med mig och så jag får titta lite närmre på det...det kanske blir bra.


Idag har jag varit över till Pappa och pratade lite, sen blev jag bjuden på lunchbuffé och det var så trevligt så. Nu sitter jag och ska ägna mig lite åt mitt förglömda intresse och pickla lite kort och scrap.

Inga kommentarer: