tisdag, februari 24, 2009

Tegel

Idag var vi och tittade på huset. Det var ett av de bästa vi tittat på rent rums/rymdsmässigt. Inredningen var ju a'la pensionärer såklart (mycket gastly furu) och tomten såg vi inte mycket av. Vi bestämde att vi skulle höra av oss imorgon om vi bestämt oss för att ta det sen fikade vi och pratade ut hos Carro + pojkar. Jag vill, jag vill, jag vill...men sen får jag pengaångest. Vi har suttit och räknat ut alla kostnader och vad som måste göras nu och imorgon ska jag rådgöra med pappa och Jonas ska ringa banken. det kanske äntligen händer nu. Precis rätt årstid!

I: - Det första vi måste göra är ju badrummet och köket.
J: - Jaja, först får vi ju kanske byta yttertak. Köket kan man väl leva med ett halvår.
Det märks ju att vi prioriterar helt olika. Vem har mest rätt? ^^,

Inga kommentarer: