lördag, mars 14, 2009

Men NEJ!?

Vad är det här?! Jag har laddat upp i ett par dagar med att lyssna igenom melodifestivalbidragen och har så smått börjat tycka att Alcazar är det självklara valet och i ett par veckor har ju aftonbladet hävdat att alla vill att AfUgglerskan ska vinna. Men så börjar MÅNS kasta sig in i leken, vilket jag inte alls förstår? Den är ju platt om man ska jämföra med Alcazar. Hela Måns är ju ganska platt överlag. Jag hejjar iaf på Alcazar, Emilia, Ugglas och EMD. EMD är ju för söta! Jag såg nyss ett klipp på aftonbladet.se med dom och hade jag varit 14 bast hade Danny legat risigt till! Jag har faktiskt varit lite smygkär i honom sen jag såg honom på audition i Idol. Men jag vet att Denice hyser likadana känslor för honom och hon är ju 14 så jag får väl låta henne få honom. Jag får väl leva ut all min kärlek på den egna lilla puddig jag har! Dessutom är han ju två år yngre än mig. Rena barnarovet ju...

Inga kommentarer: