måndag, mars 16, 2009

Stabilitet

Idag reste Philiph och jag iväg till Norrtälje och knallade runt lite. När vi spatserade streckan mellan Jysk och Blomsterlandet var det riktigt vårmysigt i solskenet. När vi däremot kom ut igen [bärande på kassar med påskliljekrukor och frön] hade den dragit sig tillbaka och det skvätte ett par stänk på vindrutan när vi susade hemmåt. I radion dundrade Malena Engman.

Sen fikade jag med flertalet barn och deras föräldrar och nu har jag suttit med påskkort och planerande av ett beställt födelsedagskort. Dessutom har jag plockat in tre alfabeten på e-bay. Hur lång tid tar det att få hem saker via post från USA? Nu måste jag nog sova...hela min dyngsrytm har fuckats upp av den där magsjukan jag hade. Jag har inte somnat innan tolv nån dag sen dess...*gäsp*

Inga kommentarer: