söndag, april 26, 2009

Denna dagen ett liv

Hur ska jag nu ta tag i mitt liv? Jag behöver lägga ut det konkret framför mig på bordet. Jag är en visuell människa. Det är därför jag måste tapetsera om sovrummet. Jag måste ha något att se fram emot. Tallin, Göteborg, Norrköping eller Målila...det spelar ingen roll bara det säljer guld så! Sen har jag en annan fundering: var ska man nu få tag i alla låtar man vill ha nu när man inte får ladda ner? Skivbranchen får fan ta sig i jättekragen och shapea upp nån billig nedladdningssida där man köper låtar i lösvikt. Då menar jag inte topplistehits enbart, utan ALLT! Alla låtarsom någonsin gjorts (VV Brown - Crying blood TILL EXEMPEL!), det kanske redan finns en sån? Om inte så kommer min sommar bli betydligt mer tjatig och o-mhusikalisk. Som Nordman...

"Du får sluta säga röv!"

1 kommentar:

Mange B sa...

Röv är väl ett fint ord :-)? Tänkte först sticka härifrån, men fortsatte att läsa dina inlägg och det ångrade jag inte!!!!

Kör på!

Mange B