onsdag, april 08, 2009

Facebook

Så. Nu har hon fått mig dit hon ville. Till facebook. Nu har jag skaffat mig nio vänner och går som katten kring het gröt runt fyra-fem strycken jag vill vänförfråga till. Men jag är väldigt orolig över facebooketiketten. Det är ju väldigt trashigt att bara skicka vänförfrågningar till folk bara för att höja antalet med ett. Eller?

Jag har haft en proppad vecka och det lär inte bli lugnt förrän nästa onsdag. Och då bör jag nog ta tag i mattelektionen jag ska planera...ifall att.

Imorrn ska vi påskpyssla med barnen och jag ska planera färdigt till en lektion jag ska ha måndagen efter lovet. Efter ska Jonas och jag handla påskgull som vi ska ta med oss till Röcksta för där är det middag kl. 17.00. Det innebär 1.5 timme jag har på mig att scrappa nåt riktigt påskigt på nåt jag inte vet vad det är än. Jag orkar fan inte stressa mer. I only say magsår. Och så alla dessa facebookbekymmer. Woe is me.

Inga kommentarer: