tisdag, april 28, 2009

Ljusglimt

Jag klarade tentan! Jag fick för min att jag skulle in till Uppsala och hämta den idag. Så jag tog med mig Philiph så vi skulle hinna umgås och lulla runt lite. Det blev en premiärtur på IKEA [förlåt Caroline!] och Philiph köpte en ny mobil på elgiganten. Jag är rätt sugen jag med. Men jag inhandlade en rosa vas på IKEA, vita gardiner, taklampa och dynor till balkongstolarna. Plus lite rassel som alltid slinker in. Jag tänkte börja min total make over av sovrummet med lampan så får vi se när jag införskaffar tapeterna. Oh, jag längtar!

P.S
Philiph har fått en andrahandslägenhet i Vällingby. Han håller på och inreder den för fullt i huvudet nu. Jag kanske hänger på honom dit om det inte händer något drastiskt här snart. Jag börjar verkligen få avsmak för att bo här nu. Det brukar gå över men det gör nog inte det den här gången.

Inga kommentarer: