lördag, april 04, 2009

Saturday night

Dagen har varit fullspäckad! Jag började med att sova ut, hur himmelskt som helst. Sen stressade jag färdigt Ebbas kort och paket följt av att jag åkte till pappa och satt i solen. Efter det satt jag på min balkong och försökte grunda lite till den alltid svårflörtade solbrännan. [I år ska jag få till det!] Sen bidde det barnkalas och första grillningen i Röcksta. På hemvägen ringde det en glad Niklas och ville ha skjuts så vi plockade upp honom i Hälledal. Sen släppte vi av Jonas till jobb och då kunde Niklas idka lite psykologsamtal. Nu har jag precis kommit in efter att ha släppt av honom och en kollega i Hälledalpå nytt. 70 kronor tjänade jag. Och det obligatoriska "Imorgon kommer jag och fikar hos dig! Jag ringer!" Tjolahopp.

Så en späckad dag minst sagt. Och faktiskt en väldigt bra dag. Imorgon ska jag hoppas på ännu mera sol så jag kan städa av och göra i ordning balkongen. Jag funderar på nya möbler? Money, money, money...all the things I could do, If I had a little money... Just det, vi har ju en orättad Harry Boy hängandes på kylskåpet...

[Framsida på block & 6-årskort]

Inga kommentarer: