måndag, maj 11, 2009

Ryggskott

Igår när vi varit och tittat på husen [I fell in löv with the big one] så fikade vi hos Philliph och hans moder. Diskuterade kring alla jävla hus som vi tycker olika om. Då kom jag på det! Jag ska ju naturligtvis inviga Magnus Uggla i vår jakt! "Var fan e mitt hus?" ska serien heta och sändas på SVT. Magnus och jag [Jonas får stanna hemma och jobba för han tjänar bra och så har han inte "det" - som man ju måste ha för att gå genom rutan] reser Sverige runt och letar efter ett litet hus till oss. Och hantverkare som kan hjälpa till med det. SVT betalar och jag blir lycklig och tjenis med Mange. Jag öste idéer över mina fikakamrater och skrattade högt åt mig själv. Ingen annan tyckte att jag va rolig. Det är bara för att dom kommer från Hallstavik. Magnus, save me!


Idag har jag haft ont i huvet, aj, aj, pang, pang. Men nu känns det lite bättre...
*skorpsmulor*

Inga kommentarer: