onsdag, maj 13, 2009

Trötter

Vilken eftermiddag och kväll vi har haft! Gudomligt. Men att gå in på Chili var ett misstag. Vi släpade tungorna efter oss genom halva affären...dregglade över allt! Och så klart var allt dubbelt så dyrt som det borde vara. Jag hittade en stor rund silver...grej med hål och så i. Den ska jag unna mig när jag får slantar nästa gång. Det skulle passa så bra till mina nya tapeter i mitt nya hus. *ser med förhoppningar på framtiden* Sen drog vi igenom IKEA på 35 minuter och sen Willys. Då var vi stressade vill jag lova! Philiph va så stressad så han tog fel kundvagn efter att vi äntligen hittat bearnäässås och sprang iväg mot kassorna med den. Den stackars kunden som vagnen tillhörde fick springa efter och be om att få den tillbaka. Så det kan gå. Filmen (som vi kom precis lagom för sent till - d.v.s precis när reklamen slutat) var underbar! Mycket ändrad handling och en urskriven nyckelroll (!?) men jag saknade inte honom. En bra eftermiddag som jag lär behöva inför resten av veckan. I say BLÄ!

Inga kommentarer: