onsdag, juli 08, 2009

Måleri målera


Jag hinner inte med så mycket annat än att måla och äta numera om dagarna. Men om man vet vad jag har att handskas med så tycker man nog inte att det är så konstigt. This ghaaastly furu!

Jag hämtade ut mina tapeter idag i alla fall. Dom blåa med magnolior på. "Dom där billiga..." sa han och plockade fram dom bakom disken. Jonas fick en chock när jag sa vad dom kostar. Som om han inte visste att det skulle bli dyrt att rusta och bo med mig. *fnys*

Nu sitter jag i telefonkö in till Norrälje sjukhus för jag ska skaffa mig ett intyg på att jag varit akut sjuk. Jonas fick böter på 400 spänn när jag låg som risigast till där inne på operationsbordet och nu tänker jag överklaga. Securitas måste ha ett intyg på att jag verkligen var "akut sjuk" och då ska dom fan få det med. Jag menar 400 kronor är ju nästan en halv tapetrulle med mina mått mätt. ^^,

Inga kommentarer: