tisdag, augusti 18, 2009

Fingerkli
Jag har lagt mig till med en ovana. Nu när världen has gone upp-och-ner och jag har börjat vakna halv nio och Jonas sover till tio har jag gått upp...och satt mig vid datorn. Istället för att hoppa in i dusch och sätta igång med dagens bestyr. (Sätta upp gardiner i köket, sätta upp IKEA-hängare för verktyg och pimpa tvättstugan + den där satans gabberobsmålningen som tar sån tid) Jag har ju inte hur mycket fritid som helst som bara kan slösas bort här lixom. Om två veckor sitter jag exemplevis i skolan och ska låtsas vara intresserad av den där aggressiva finskan. Då kommer jag längta efter mina gabberobsdörrar.

Jag fick ett nyhetsbrev från pysseltagen om att nu har de Martha Stewart-punchar till lägre pris. Och jättesöta kallor. Och massa julpyssel. Det suger i scraptarmen kan jag säga...

Inga kommentarer: