torsdag, augusti 13, 2009

Insikt
Hej, jag heter Ingela och jag har kommit till insikt. Jag delade den med Caroline igår och har fortsatt leva i enlighet med den. Jag vet lixom att jag är knäpp, konstig och udda. Och nu ska jag försöka acceptera det och låta bli att sträva efter något jag inte är. Lugn, samlad och organiserad till exempel. Men jag är ju väldigt snäll och glad också, som tillägg till det knäppa. Fläckvis. Detta är ingen negativ insikt utan jag känner mig väldigt nöjd och full av liv. Det blir nog mest alla andra som kommer tycka det är lite jobbigt att jag är så...lycklig. Men sån är jag!

För övrigt så kom Jonas in till mig igår och skulle flytta runt lite pengar via internät. Så utbrast han "Ja...idag har det försvunnit pengar! 15ooo har vi gjort av med idag!" Jag hetsade upp mig och sa att det kan ju alls inte stämma! Och så rätt jag hade, när jag kontrollräknade så var det ju faktiskt bara 12000. Hm.

Inga kommentarer: