lördag, augusti 01, 2009

Sista natten
Idag har jag varit in till Muppsala och lekt "Stora byggslaget" på Bauhaus. Det blev dyrt. Sen skulle jag låsa upp min nya mobil, just nu är den låst till 3 och det vill jag ju inte. Men maken till otrevligt bemötande av den lille killen i 3butiken på Gränby har jag aldrig varit med om. Tistel till honom. Så jag var tvungen att trösta mig med lite McDonaldskaffe. Sen var det bara att gassa hem och slipa och måla och måla och slipa.

Eftersom min lilla Jonas lyckades knipa åt sig förmiddagsskift både idag och imorgon har vi skjutit på inflyttningen till imorrn. Men då jävlar! Köket SKA vara klart imorgon. Vi köpte kräftor idag och ska festa till det lite med dom imorgon. Jag är himla nöjd med färgen i köket i alla fall och vill bara sätta upp fönsterbrädan och inreda den med mitt kraffs för 650kr från Plantagen. Mys.

Inga kommentarer: