torsdag, september 17, 2009

Frozen
Här sitter jag och irriterar mig på den där RamboRaffe. Gud vilken arrogant och trång människa han är. Psykoterapi I only say. För det har jag läst om idag, forskning om känslomässig mognad. Det har inte han.

Jonas kom hem från eftermiddagspass precis. Men han gick igen. Grannen hade köpt ny motorcykel så han var tvungen att skutta över dit och pilla på den. *sucka i ensamheten*

Fotnot:
Jag har hävdat att vi har väldigt kallt i vårat hus. Jonas säger att jag har fel. Jag hävdar att jag blivit förkyld på grund av att jag sover i ett kallt sovrum. Jonas säger emot. Men imorse gick jag upp, slet tag i termometern och kastade den på honom. Han höll med om att 14 grader kanske var lite för kallt ändå. Jag fick en värmeflökt. Men nästa vecka får vi vår bergvärmepump. Då jävlar ska brassas!

Inga kommentarer: