söndag, september 06, 2009

Livrädd
Här sitter jag och är helt förstörd. Jag har googlat lite på "Kissie, Dessi, Pussy och Pissie" som dom kallas. Naturligtvis hamnade jag till slut på youtube och nu sitter jag här och skakar. Vad har hänt med världen? Det är dessa små yngel och blonderade ungar som ska ta hand om mig när jag ligger på långvården. Jag hoppas vid Gud att jag ör dement så det skvätter om det när jag väl kommer dit. Jag ska höra mig för av mitt eget lilla f.d blonderade tonårsmonster nästa helg om hur allvarligt dagens fjortonåringar tar på de här små liven som bloggar. Jag hoppas mitt lilla monster kan tänka ett steg längre i alla fall. Jag hoppas att det är massa små tonårsrevolter som utageras av dem alla. Julpynt och trädgårdstomtar överallt...

1 kommentar:

Victoria sa...

Hej. Såg din tapet på google och tycker det va superfin. Sen med träd ch blommor. Vart har du köpt den? eller vad heter tapeten? Är sugen på samma..=). Maila gärna mig på victorianordin@live.se så skulle jag bli suuperglad.
Tack!