lördag, oktober 17, 2009

Regnis
Visste man inte bättre så skulle man nog trott att jag dog efter mitt förra inlägg. Men så roligt ska vi inte ha. Vi sket i akuten. Jag härdade ut och försökte överleva ändå. Kommer det tillbaka så är det ju bara att åka in då.

Idag ska jag åka till Åland med min Jenny som har fyllt år och lite annat löst folk. Typ Philiph och några till. Men jag är så nervös för vågorna. Och att ta mig till bussen från mitt hus. Det regnar ju. Jösses. Jag är EXAKT som min mamma. Bara det ger mig ju motivation att springa ner och ställa mig vid bussen redan nu. Dessutom är jag lite nervös över hur magen pallar starkare saker än vatten, men jag övningsdrack ett halvt glas vin igår och kände ingenting negativt av det alla fall. Eller så är jag tråkig och kör bil, det är sån jag brukar vara. Då löser dig ju alla problem av sig själva. ^^, Nu ska jag dricka lite kaffis och sen måla klart lite saker så jag kan ta itu med mitt scraproom...

Det behövs lite bilder här nu känner jag. Ska se om min kamera överlevde den blöta gårdagen...*moahahaha*

Inga kommentarer: