onsdag, mars 17, 2010

Sovmorgon?
Gud så slut jag är! Det är inte lätt att tvingas gå upp vid halv sju varje morgon för att hinna in i duschen och på med fejjan innan the hantverks komms. Jag vet ju att det finns folk som gör detta varje dag - sluta med det på en gång! Det kan inte vara hälsosamt...men på lööördag, på lööördag ska jag sova ända till 8.00. I längt.

Idag har jag för övrigt handlat med Philiph, diggat Erik Saade [vilken catchy låt va?!], åkt lite bil med Carro och börjat bygga upp en psykos. Det där sista handlar om skolan. Och arbetslaget. Jag har nämligen råkat hamna tillsammans med blivande förskollärare som är typ "Åh, drama ääär så trevligt!". Hm, det tycker inte jag. Men nu lyckades de lura in mig på att vi ska spela upp en sketch som redovisning på fredag. Och jag ska vara programledare. Och publiken [resten av klassen] består av ganska seriösa och intellektuella blivande högstadie/gymnasielärare. I die. Men jag ser det som att det är 20 min av mitt liv och sen är det helg. *Pust pust*

Inga kommentarer: