onsdag, maj 05, 2010

Hej och hå
Gud så jag inte bloggar typ asså. Bah. Men vem har tid med det när man är ute på VFU, har en massa uppgifter och en halv miljon sidor att läsa inför en skräcktenta? Inte jag i alla fall! Men det är bara fyra veckor kvar till sommarlovet. Detta välförtjänta sommarlov! I längt!

Idag ska vi ut i skogen och hålla på och hantverka med barnen. Ska bli intressant, jag bad till Gud och alla änglarna igår att vi skulle få solen med oss och det verkar som att han tog det till sig. Gud hör bön Philiph! Halelulja!

Det värsta med att vi ska iväg på utflykt idag är att vi kommer sluta senare än vanligt...och vid tretiden ska jag befinna mig i Uppsala och redovisa lite uppgifter. Som tur är vet jag vargaspedalen sitter på bilen, så jag ska nog komma fram i tid.

Nu ska jag hälla i mig kaffet och bege mig iväg. Nuss nuss!

Inga kommentarer: