söndag, juli 11, 2010

Dåligt Uppsala Universitet, dåligt...
Jag gick in "bara på skoj" för att kolla efter ett tentaresultat som inte publicerats än på vår lilla skolwebb. Vi har väntat och väntat på detta, skulle varit ute den 30e men det var det inte. Så jag och min pluggis Karin har mailat och ringt aggressivt till alla lärare som kan uppbringas. Men no svar - för alla har varit på semester. Anyway så gick jag in och tittade, och nu var det publicerat. Och jag, nr 13, hade full fucking pott! Hur bra är inte jag?! Lyckorus och en lättad suck. Sen gick jag in på skolmailen, och hade fått svar från två av lärarna, den första skrev "Hej, du har inget resultat registrerat så det betyder att du har kuggat tentan, omtentan är blablabla..." Vilken jävla stil? Hade jag bara läst det hade jag ju gett upp och bokat in mig på den där jävla omtentan. Hur dåligt är systemet då om en som fått full fucking pott (alltså JAG!) blir meddelat att hon kuggat? Pissdåligt.

Inga kommentarer: