tisdag, juli 06, 2010

Sego
Straff borde jag få! Jag segade mig i sängen till typ 10.00 - hade en helt fantastiskt underbar dröm som jag var tvungen att bearbeta. Ni vet en såndär som är så verklig att man inte vet om det var på riktigt eller inte, tung och drypande. Den kommer finnas med mig hela dagen, och jag tror det var ett tecken från mina änglar att jag borde gå nån bildkurs när jag är färdig med det här lärartramset. ;) Kreativitet! Men nog om det. Jag har ju inte kommit igång med något konstruktivt ÄN. Och sen råkade, bara råkade jag skicka ett sms till Philiph med budskapet "Hej snälla rädda mig från skolarbete - åk med mig till Älmsta!". För det är ju det jag borde göra. Skolarbete. Men jag är rädd. Och lat. Och precis NU bestämde jag att den här dagen bara ska mysas bort. Inget dåligt samvete. Mysa och kanske städa lite. För jag får besök imorrn, två fjortonåringar och en bög ska komma hit och ha grillmys. Och en tvåbarnsmamma är så välkommen om hon vill. *hint*

Jag måst iaf sätta på mig ansiktet om jag ska ut bland folk. Så nu reser jag mig...nu...nu...NU!

Inga kommentarer: