lördag, september 15, 2007

Blod, svett och tårar

Oj oj. Staffan var en upplevelse. Inte alls som jag trodde. Det va inte lika kul som jag trodde så jag stack innan avslappningen. Bara för att upptäcka att jag var svimmfärdig när jag kom ut till cykeln. [obs! Den riktiga cykeln, med hjul som faktiskt rullar framåt när man trampar på den.] Men jag gillar nog Libbans pass bättre. Faktiskt.
.
.
Igår åkte jag och handlade med Jonas. Jag handelade och han betalade. Supersuper. Anette satt i kassan och vi började prata om Jenny. Hur bra Anetta tycker att hon verkar må. Det är jag glad över. Men Jonas blev inte det. För mitt i allt vårat pladdrande skrek han ut "Tretuusentvåhundra! Det måste ju va fel iallafall!" med panik i rösten. Då hade Anetta slagit in tre avocadosar på 3ooo kronor istället för 3o. Hon är så hal!
.
.
Sen åkte vi hem, lagade söttfässås med hans majsspagetti [ingen höjdare!] och på kvällen kollade på "Man on the moon" och drack saft och rom. Rom är det enda i spritväg han får dricka så nu har han gett sig tusan på det. Men jag somnade mitt i filmen, det va nog inte beroende på rommen dock. Så vi gick och la oss istället. Myskväll.
.
.
Nu ska jag duscha och käka smoothie. Inte på samma gång dock. [Snälla gee mig meera håårdrock!]

Inga kommentarer: