lördag, september 22, 2007

Bullbak


Hur blir resultatet egentligen när man bakar kamelbullar utan vetemjöl och mjölkprodukter? Jag använde finmix, sojamjölk och keijusmör. Resultatet blev en deg som var mer som mördeg än bulldeg och som inte jäste ett dugg. Dom blev lite hårda och ljusa men går att äta. Om man inte är kräsen. Men om jag känner Jonas rätt kommer han dissa mina kärleksbullar. "Kanelbullar ska vara som kanelbullar SKA vara...annars får det vara! Huhu!" [SHIT! Det är GP nu såg jag precis. Tack André Pops!] Nu ska jag kolla på "Svensson, Svensson" och vänta på min Svensson. "Det vackraste jag veeet är att se dig när du sover..."
.
.
Jag tycker att det är ofantligt kul att dom äntligen gjort tacoskal som kan stå av sig själva. Det tog sin lilla tid. Nu blev jag sugen på tacos. Jag som inte ens tycker om det! Jonas kom heeem, för jag längtar efter deeej!

Inga kommentarer: