tisdag, september 04, 2007

www.aftonbladet.se

Jag läser en artikel på aftonbladets hemsida om vilken som är den perfekta åldersskillnaden i ett förhållande. Dom har inlägg från olika kändispar och deras årskillnad.

Victor Åkerblom, skådespelare 26, och Sara Varga, 25, artist
Victor:

– En bra relation handlar om att två själar ska synka. I min värld låter sex år som mycket, då har man inte riktigt samma referenser. Jag kan ta upp ”Ika i rutan” och Sara vet vad jag pratar om. Är det för stor åldersskillnad har man vuxit upp under olika epoker, och har mindre gemensamt


Vet man att man har ett bra förhållande om båda har sett samma barnprogram när dom var små? Det skiljer 9 år mellan Jonas och mig. [8 år och 11 månader!] Men han vet fortfarande vem Ika i rutan är. Å andra sidan tittade han på John Blund när han var liten. [Titta kom och tiiitta...] Men jag lider inte av det. Man får ju lära sig så mycket mer om livet lixom. Han vet allt och är klok som en bok. Ät avföring äckliga sushi-Victor!

Inga kommentarer: