tisdag, september 04, 2007

Höstrusk

Det är mörkt, rått och dyyystert...och massa kallt.
Mest kallt really.
.
.
Jag kommer få ett kollektivt sammanbrott snart om jag inte får komma in och titta i den där jävla lägenheten. Mio-katalogen låg på hallgolvet när jag kom hem idag, och det gör så ont i mig att jag inte vet om jag kommer få handla saker ur den eller inte. Oh the pain! Jag är frustrerad som en rastlös gnu. Och jag behöver en höstjacka. Mitt liv är en enda jävla röra. JAG VILL HA PENGAR! Jag skiter i att folk säger att man inte blir lycklig av dom! JAG skulle bli det! Jag blir lycklig av att gå omkring på Åhléns och veta att jag kan köpa vad jag vill. Fuck, mamma botade ju min pms med en ormbunke. Att ha nya saker är som att få i sig heroin. Lugnet infinner sig. Ett hissnande lugn och man slappnar av.

Inga kommentarer: