torsdag, oktober 18, 2007

Peter Swartling

Peter Swartling har fel i mycket. Det vill jag bara få ur mig. Så mycket. Du, Peter, du kan ju slå mig en pling om du vill ha närmare info och en rejäl utskällning. Justin Timberlake...*fnyser föraktfullt* inte ens med tång, I only say! Inte ens med tång!
.

.
Ingla & Jonas har gjort det till en vana att så fort man sitter vid en dator gå in på hemnet och leta uppdateringar. Det går trögt. Vidö? [ Bilden till höger-> ] Vidö, Vidö, Vidö...med lite målarfärg, nya golv, min soffa, syrén + smultronjasminbuskar, öppen spis, två hönor och en motorväg till Mama så skulle det kanske funka? Men jag som är så björnrädd. Och trollrädd kan väl inte bo där ute i skogen? Huga, spyfluga! Jag hittade det helt perfekta huset i Herräng dock. [ <- Bilden till vänster ] För 500 000 till så kan man få bo i ett hus som ser ut som en svamp. [ I alla fall ett hus som ser ut som det där huset som gubben med regnbågen från "my little pony" bodde i. Han med kaninen som bodde bland svamparna. Så ser det ut. Oh, nostalgin kom över mig nu! ] Det var jättesött innuti, stort och med öppen spis. Badrummer var hidiösa dock. Men det är ett klockrent Ängla-hus. Om det ändå inte låg i Herräng...*sucka* Jonas och jag är väldigt olika dock. Fan vet om vi ens kommer klara av att enas om ett hus. Han är praktisk och oroar sig för värmepannor, fuktskador och stockholmare medans jag är mer orolig för vilken soffa vi ska köpa eller hurdana golv vi ska ha i köket...Men han har lovat att om vi köper ett hus så ska jag få ha höns. ^^, Två hönor. Courtney Love & Lena Olin. Tuppen ligger vi fortfarande i förhandling om.

Inga kommentarer: