söndag, november 11, 2007

Mucoangin

...sån har jag knaprat på i helgen. Det är en sugtablett som ska göra så att det onda man har i halsen domnar bort. Men jag gör tydligen fel, för halsen gör fortfarande ont men tungan domnar bort.
.
.
Igår åt vi mat hos Jonas mor o far. Denna gång med tillhörande mormor. Mormor Ulla är jätteglad och säger skojiga saker. När vi åkte hem frågade jag "Vad ska vi göra nu då?" då funderade han en stund "Vi kanske skulle åka och dricka kaffe hos läskiga tanten...?" [Det är min mamma han menar] men det gick inte för hon jobbade. Men jag tycker att det är roligt att han tycler om henne. ^^,
.
.
Imorron ska jag jobba ett maraton. 6.oo - 16.oo på två olika förskolor. Tjohej! Bäst jag går och sussar. Hoppas jag hinner med en fika med Carro också. Nattinuffsan!

Inga kommentarer: